Jadłospis 9-13 marca

9 marca -poniedziałek

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,wędlina,papryka,pomidor,herbata z imbirem i cytryną

II śniadanie-kaszka manna na mleku z rodzynkami,marchewka,herbata owocowa

obiad-zupa szpinakowa z jajkiem i  śmietaną,makaron z twarogiem  i  musem truskawkowym,kompot wieloowocowy

podwieczorek-kiwi

10 marca-wtorek

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,pasztecik drobiowy,ogórek,płatki orkiszowe na mleku,herbata owocowa

II śniadanie-sałatka owocowa,bagietka z masłem,herbata miętowa

obiad –zupa porowa z makaronem i śmietaną,kotlet mielony z pieca,ziemniaki z koperkiem,buraczki z cebulką

kompot owocowy

podwieczorek –banan

11 marca-środa

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,twaróg,kiełki warzywne,szczypiorek,pomidor,bawarka z mlekiem

II śniadanie-surówka z selera z jabłkiem,kiwi i rodzynkami,chałka z masłem,herbata miętowa

obiad –pomidorowa z ryżem,gulasz z indyka,brązowy ryż,kalafior z pieca z pestkami dyni,kompot śliwkowy

podwieczorek –jabłko

12 marca -czwartek

śniadanie- pieczywo mieszane z masłem,ser żółty,ogórek zielony,szczypiorek,płatki ryżowe z mlekiem,herbata owocowa

II śniadanie- bukiet warzyw z pieca z pestkami dyni,herbata z imbirem,jabłko

obiad –zupa koperkowa z ziemniakami i śmietaną,kotlet rybny,ziemniaki z koperkiem,surówka z kiszonej kapusty z cebulką,kompot truskawkowy

podwieczorek – kefir naturalny

13 marca-piątek

śniadanie- pieczywo mieszane z masłem,pasta jajeczna,pomidor,rzodkiewka,kawa inka z mlekiem

II śniadanie-kisiel owocowy,bagietka,marchewka,herbata ziołowa

obiad –zupa groszkowa z ziemniak,zdrowa wersja pizzy z serem,szynką i kukurydzą,dodatki do wyboru,roszponka,papryka,kompot z czarnej porzeczki

podwieczorek –jabłko