Jadłospis 25-29 listopada

25 listopada -poniedziałek

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,kiełbasa szynkowa,papryka,pomidor,bawarka z mlekiem

II śniadanie-twarożek z miodem i owocami,bagietka z masłem,herbata owocowa

obiad-zupa jarzynowa z ziemniakami,racuchy z truskawkami i śmietaną ,marchewka do chrupania ,kompot wieloowocowy

podwieczorek-mandarynka

26 listopada-wtorek

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,twaróg,ogórek kiszony,kiełki warzywne,płatki ryżowe na mleku,herbata koperkowa

II śniadanie-fasolka szparagowa z pieca z pestkami dyni,herbata miętowa

obiad –barszcz czerwony z ziemniakami i śmietaną,łazanki z mięsem i kapustą,sałatka z pomidora i bazylii, kompot malinowy

podwieczorek –jabłko

27 listopada-środa

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,pasta z wędzonej makreli,ogórek kiszony,kiełki warzywne,kawa z mlekiem

II śniadanie-kaszka kukurydziana na mleku z miodem,marchewka,owocowa herbata

obiad –zupa szpinakowa z jajkiem ,potrawka z ciecierzycy z kiełbasą i warzywami,ziemniaki z koperkiem,kompot truskawkowy

podwieczorek –kefir naturalny

28 listopada-czwartek

śniadanie- pieczywo mieszane z masłem,ser żółty,pomidor,papryka,owsianka na mleku,herbata owocowa

II śniadanie- jabłko pieczone,bagietka z masłem,herbata koperkowa

obiad –zupa pomidorowa z makaronem,pulpeciki z indyka w sosie śmietankowym,kasza jaglana,surówka selerowo-porowa z jabłkiem kompot śliwkowy

podwieczorek – banan

29 listopada-piątek

śniadanie- pieczywo mieszane z masłem,pasta z kiełbasy,ogórek zielony,sałata,kakao z mlekiem

II śniadanie-budyń na mleku z wiórkami kokosowymi,marchewka do chrupania,herbata miętowa

obiad –zupa koperkowa z kaszką manną,jajko w sosie,ziemniaki z koperkiem,brukselka z pieca,kompot z czarnej porzeczki

podwieczorek –jabłko