Jadłospis 17-21 czerwca

17 czerwca -poniedziałek

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,wędlina,ser żółty,pomidor,sałata, kakao z mlekiem

II śniadanie- surówka z marchewki i ananasa,wafle ryżowe,herbata owocowa

obiad-zupa ogórkowa na filecie z ziemniakami,ryż na mleku z musem jabłkowym,kompot z czarnej porzeczki

podwieczorek-banan

18 czerwca-wtorek

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,biały ser,ogórek zielony,szczypiorek,zupa mleczna z zacierką,herbata koperkowa

II śniadanie-galaretka z owocami,marchewka do chrupania,chrupki kukurydziane,herbata miętowa

obiad –zupa koperkowa z ziemniakami i śmietaną,spaghetti z warzywami i kukurydzą,makaron kokardki,kompot truskawkowy

podwieczorek –jabłko

19 czerwca-środa (kanapki komponowane przez dzieci)

śniadanie-pieczywo mieszane z masłem,wędlina,zielony ogórek, sałata, szczypiorek,herbata z cytryną

II śniadanie-maślanka z z żurawiną i miodem,grahamka z masłem

obiad –zupa porowa z makaronem ryżowym i śmietaną,ryba z pieca,ziemniaki z koperkiem,mizeria z ogórka,kompot wieloowocowy

podwieczorek –jabłko

20 czerwca-czwartek

Święto 

21 czerwca -piątek

śniadanie- pieczywo mieszane z masłem,ser żółty, pomidor, sałata, rzodkiewka,kawa inka z mlekiem

II śniadanie-kisiel,marchewka,bagietka z masłem

obiad –zupa ziemniaczana ze śmietaną,naleśniki z dżemem,kompot śliwkowy

podwieczorek –jabłko